2010年5月7日金曜日

新緑!!!















モーレツに忙しくって、ブログアップをサボってごめんなさい!もうちょっと、忙しさが続きますが、そのあと、一挙、写真を公開します。

ところで、釧路から二頭のポニーを静岡に運びました。そのことも、あとで、ゆっくり書きます。

いい子たちで、ホント可愛い。まだ二歳で、「やだ~お菓子を買ってくれなきゃ、ここを動かない~」と駄々をこねるような子供のようで、まだ人と歩くときに、「草を食べる~」と動かなくなります。

でも、春の新緑!食べたいよね~。

冬の長い釧路からやって来て、緑を楽しんでいるポニーたちです。

また、いろんな出会いをして、楽しい仲間達ができました。ブログ招待状を送りましたので、よろしくお願いします!

ブログ頑張って書くからね~。見てね!

I'm sorry to lazy to blog it! I will blog up new photos soon.

By the way, I carried the two pones head to Shizuoka from Kushiro Hokkaido .
Also that, I will write about it later, slowly.


Anyway, The pones are really cute. and only two years old,
They are just like a
spoiled child that says "I don't move, when you buy me Candy!"

So, Two pones are never move when They have new spring grasses.
Kushiro Hokkaido has a long winter so they are enjoying a green.

In addition, I sent invitations to blog, thank you!
I'll write blog more soon. Have a look!
If you see this English writing and find errors, give me an advice.

0 件のコメント: